Згідно з останніми показниками, кількість приватних компаній в Україні поступово зростає. Самі темпи не сильно великі, але сама позитивна тенденція – це вже великий плюс. Одна із можливостей, як можна дати порівняно новій компанії певний поштовх – це виконання державного замовлення. Маючи позитивний досвід з державними закупівлями, компанії надалі буде значно простіше шукати партнерів та вкладати взаємовигідні умови.
Окрім цього, подальша участь в торгах та самих тендерах стає значно простішою. При цьому, відкритим залишається питання – як саме виграти перше державне замовлення. Насправді, якихось унікальних порад тут немає, так як всі учасники відкритих торгів мають рівні умови й рішення все ж залишається за замовником.
Що стосується самого алгоритму дій, як брати участь в тендерних замовленнях – це той момент, з яким повинні ознайомитися всі учасники без винятку.
З яких етапів складається участь в тендері
Варто зазначити, що етапи зазвичай залишається в одному вигляді незалежно від того, про які самі тендери йде мова.
- Пошук тендерного оголошення – це перший крок, на якому перед вами стоїть завдання – знайти цікаве замовлення. Не рекомендується відразу подавати заявки на якісь великі тендери. Починати потрібно саме з невеликих замовлень;
- Вибір майданчика – важливо, щоб це був акредитований в ПроЗорро сайт. Впевнитися в тому, що ви обрали саме такий сервіс, можна безпосередньо в системі ProZorro. Як приклад, можна привести українську універсальну біржу (УУБ). Сайт tender.uub.com.ua – це те місце, де завжди можна знайти цікаві оголошення;
- Робота з документами – вам потрібно перейти на опис тендеру й знайти там конкретну інформацію про обов’язковий перелік документів. Бажано, на перший раз звернутися за допомогою до юристів, які допоможуть правильно зібрати весь пакет паперів;
- Відправка заявки – важливо, щоб її зміст та оформлення відповідало прописаним критеріям. Всі ці моменти також можна дізнатися на електронному майданчику;
- Етап торгів – це ключовий момент, коли кожен з учасників робить свою пропозицію. Відповідно, найбільші шанси в тієї компанії, в якої вона є найбільш вигідною в економічному плані для замовника;
- Оголошення результатів та підписання угоди – це вже останній пункт, коли організатор тендеру разом з постачальником вкладають певні домовленості в документальному вигляді.
Якщо робити все правильно, то перемога буде лише питанням часу.